Læringsfestival 2018 - Skedsmo

Publisert av Dag Harald Liberg den 29.09.18. Oppdatert 08.10.18.

Studieforbundenes læringsfestival i Akershus arrangeres av VOFO Akershus i samarbeid med mange medlemsorganisasjoner. De inviterer til ny festival onsdag 17.oktober! Tre timer med foredrag, underholdning, kurs og mat. Alt er gratis denne kvelden.

VOFO Akershus har gleden av å invitere til årets Læringsfestival på Skedsmo videregående skole onsdag 17.oktober.  Dette er en festival der vi ønsker å vise hvor allsidig kurstilbudene i studieforbund og medlemsorganisasjoner er.

Vi lover en kveld med inspirerende foredrag, musikalske innslag og allsidig kurstilbud.  Kurstilbudene spenner fra fra folkemusikk til rap, fra slektsgransking til lettlesnoter for synshemmede og hverdagstell av hund.  De fleste studieforbundene i Akershus er representert i kveldens kurskatalog. Du kan laste ned kurskatalogen i pdf-format ved å klikke her.

Tradisjonen tro blir årets Læringspris utdelt.

Program for Læringsfestivalen 2018 ser slik ut

• 16:45 Registrering av deltakere
  • 17:00 Åpning av festivalen Jon Arve Eide (påtroppende fylkesdirektør, kultur)
  • 17:15 Utdeling av Læringsprisen 2018 Jon G. Olsen (styreleder i VOFO Akershus) - musikkinnslag Skranglebein
  • 17:30 Kan man lære noe av menn i korte bukser? Erik Thorstvedt (kjent fra fotball, med mange kortbukser i klesskapet)
  • 18:15 Mat og mingling
  • 18:30 Allsidige kurstilbud. Se nedenfor
  • 21:00 Foajékonsert. Vi presenterer noen av resultatene fra kursene

Nedenfor ser du hvilke kurs du kan velge mellom. Alle kursene er gratis. Ved siden av hvert kurs står navnet på kursarrangøren, men alle kurs er åpne for alle som har lyst. Du kan klikke på kursnavnet for å lese med om det enkelte kurset. Det er begrensede plasser på kursene, så 'først til mølla' gjelder.

Når du finner et kurs du har lyst til å delta på, kan du melde deg på. Klikk her for å komme til påmeldingen.

Praktiske opplysninger

Læringsfestivalen 2018 foregår på Skedsmo videregående skole, Vestbygata 61, 2003 Lillestrøm. Klikk her for å se et kart

Det er godt med parkeringsmuligheter (gratis) ved skolen. På ettermiddagstid trenger du ikke parkeringskort.

Det blir bevertning av den enkle sorten. Vi sørger for å ha noen porsjoner vegetarmat, noe uten gluten og noe uten laktose.